Aku dan Ulang Tahun Perkahwinan 13 Julai 2014

wed1

 

Nama dia, Norhayati Kamaruddin ** panggilannya Baby ** dia isteri ku ** dulu tanggal 13 Julai 2007, dia aku nikahi ** sah ** bukan di Nara, Pattani, Yala tapi di Kajang, Selangor ** Aku bahagia punya dia

 

 

wed

 

Dia bersahaja ** Suka dimanja ** kadang-kadang terlebih gila daripada aku sendiri ** dan tembam

 

 

2014-02-23 14.28.19

 

Dia punya darah Cina ** tapi pelik mata aku pula yang sepet ** sekarang suri rumah tangga ** Dia berjaya naikkan berat badan aku termasuk berat dia sendiri

 

 

2014-03-25 12.01.28

 

Dengan dia, syukur dikurnia tiga cahaya mata ** Dania Qistin, Damia Qismina dan Daniyal Qhashaf ** Semua DQ, angkara dan rencana dia ** Ikut sahaja, tak perlu banyak bicara, janji aku suka

 

Hari ini ** Sudah pasti hari Ulang tahun perkahwinan ** Itu pun mahu tanya

** Moga terus menerus bahagia ** Moga sampai hujung nyawa dapat kemas kini blog untuk tarikh ini ** Apa lagi yang dimahukan selain bahagia ** Harus bersyukur dengan apa yang ada ** Bimbang ditarik nanti tak terkata apa-apa ** Panjatkan doa (bukan di sini, ini hanya tulisan saja) aku habis usia bersama dia..

 

Dia ** Isteriku

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment