Aku dan Tidur

Jam laptop aku menunjukkan tepat pukul 1.03 pagi..bertarikh 20 November 2008…aku masih tak tidur..awal lagi kot..malam ini aku rasa macam nak panjang je..tiba-tiba mata aku tak boleh nak lelap..kenapa la aku nak kena ‘berjaga-jaga’..bersekang mata..

sebab keparat tua sesat ni, tidur malam aku hari ini ku rasakan tidak nyenyak..kenapala kau nak menyusahkan aku..malu aku dgn kawan-kawan aku dapat tau tak boleh tidur sebab kau..tapi peduli apa, cabuk tetap cabuk..Lebih malu lagi aku dengan Tuhan yang aku sembah, yang pasti berlainan dengan ko, sebabnya tak boleh tidur berpunca daripada ko, bukan sebab nak buat Qiammulail ke..cis, bedebah la..

 

untitled

 

Alahai cabuk..kenapa la kau mesti menyibuk..duduk la tersorok..biar mati tua kerepot..biar patah tulang belikat  terperusuk..ada la yang kena hempuk dengan periuk..

lantak la..aku tetap nak tidur, apa nak jadi, jadi lah..skang dah pukul 1.30 pagi..awal ke lagi..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

