Aku dan Anak Orang

anak_nazri1

anak_vip8

anak_nazri10

Anak siapa la gini..muka macam kenal..agak mirip bapak dia..tapi tak tahu la betul ke tak..hairan aku ye..orang yang berstatus ‘kaya’ gini, apa-apa pun dia nak buat orang tak kisah agaknya..

satu yang pasti, anak-anak orang ‘ini’, buat ‘begini’, tak kena masuk ISA..

    • mywanfai
    • November 28th, 2008

    macam angelina jolie siot….

  1. betul la tuh..angelina kn suka dtg m’sia

    • dania aidani
    • December 1st, 2008

    anak saper eh?

    • dila
    • December 2nd, 2008

    anak salah sorg menteri kabinet..(yg sgt outspoken)
    cube tgk betul2..kan same ngn muke bapak die tue..

  2. uuii..cik dila ni..out spoken ye..
    dania, aku tak tau nak ckp nak sape..pandai2 la tgk..

    • ad
    • December 4th, 2008

    ye lah tu

    • acik
    • March 2nd, 2009

    “satu yang pasti, anak-anak orang ‘ini’, buat ‘begini’, tak kena masuk ISA”<–kim, kene msk ISA ke?buat begini tu means seperti sosial di atas?aku lebih ttumpu pd kaum hawa diatas. seksinye. huhu. untung sang lelaki dipeluk sebegitu.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: