Aku dan Bulan

kkl000163483

BULAN TERSENYUM DIPAGAR BINTANG …Fenomena alam unik yang jarang – jarang berlaku. Visual cahaya bulan dihiasi dua butir bintang menyerupai wajah yang tersenyum dirakam pada kira – kira jam 8.45 malam tadi (kredit untuk Gaie Uchel – Photographer Utusan)

manlukeman: Suka aku tengok gambar ni..kuasa Tuhan..

    • mywanfai
    • December 2nd, 2008

    aku pun nampak bulan dengan bintang ni malam semalam kat selayang… nampaknya kita melihat bulan dan bintang yg sama walaupun berada di dua tempat yg berbeza… tapi apa yg peliknya? dah ciptaan tuhan, takde apa yang luar biasa… cuma perangai manusia je yg selalunya pelik dan luar biasa

  1. Kuasa Allah……..Wallahualam

  2. bukan pelik la wanfai..unik..ko ni..

    • mywanfai
    • December 4th, 2008

    unik dengan pelik tak sama ke? Sebenarnya tu gambar bulan sabit dengan dua bintang iaitu planet Musytari dan Zuhrah… kejadian astronomi ni berlaku lima tahun sekali

  3. unik tu biasa boleh mendorong ke arah positif..pelik ni buleh jadi sebaliknya..yela wanfai, ko jela yg pandai..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: