Aku dan Apa Kejadahnya

Maaf la ye Wan K..aku pinjam trade mark kau..

Apa kejadah la manusia yang popular dengan panggilan jutawan segera ada lagi nak menipu orang..tak pernah serik..mudah saja kau menipu orang ramai..senang saja kau nak ambil duit orang..kalau tak takut kena tangkap dengan pihak berkuasa, takutlah sikit dengan hukum Tuham..ha, kan dah kena tangkap, kata kaya, nak bayar ikat jamin pun tak boleh..Tuhan dah bayarkan ‘cash’ untuk kau..apa kejadah la umat-umat sekarang suka sangat nak buat benda tak senonoh nih..

ne_01_1

Apa kejadah la orang yang bertopeng dengan panggilan ‘Haji’ ni sampai berani nak tipu duit orang untuk pergi Mekah..berani betul ‘Pak Haji’ ni nak kelentong orang untuk buat ibadat..apa kejadah la kau nak tipu orang sampai macam ni sekali..ingat makan duit halal ke..ingat dunia ni besar ke kau nak lari..ingat duit tu boleh beratkan timbangan di Neraca Al-Mizan ke..

ne_03_1

Apa kejadahla umat-umat macam ni..mudah saja nak tipu duit orang..kasihan juga pada orang yang mudah termakan dengan cakap-cakap auta umat-umat penipu ni..

    • mywanfai
    • December 26th, 2008

    duit beb… manusia bisa hilang pertimbangan… sanggup menipu dan ditipu…

  1. uuiikk..sebab duit pn orang sanggup ditipu..ada gak org camni..

    • mywanfai
    • December 26th, 2008

    yea la bro… kalau bukan sebab nak duit dengan cepat, takkan lah ada pakcik makcik yg mudah kena tidpu dan percaya kepada manusia yg menipu tu..

  2. betul la wanfai..betul..betul..aku sokong..

  3. sebab mereka dah lupa sejadah….

  4. ondscene: kena dah tu..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: