Aku dan Demam

Teruk rasa aku demam..macam nak tumbang..aku makan pun tak selera..sekadar isi untuk bolehkan aku telan panadol..

betul ke aku sakit nih…macam tipu je lak rasa..

    • mywanfai
    • January 1st, 2009

    Patut la blog tak update, demam rupanya…

    • raja*
    • January 1st, 2009

    wah, demam? semoga cepat sembuh! tp jgn lupe teruskan mecabukkan blog ini… hahaha
    nway, salam maal hijrah and hepi new year!

  1. panadol dh tak blh jalan beb… Baru2 ni aku demam lagi dan 1st time aku diberi antibiotik…

  2. wanfai, raja dan gerektua: aku keluarkan peluh, syukur cepat sembuh.

    • mywanfai
    • January 3rd, 2009

    demam2 pun boleh keluarkan peluh… buat apa tu bro sampai keluar peluh… ho ho ho

  3. wanfai: aku pakai baju 3 lapis tambah dgn sweater..tidur..tutup kipas..peluh la…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

