Aku dan Puaka

kkb000011796

Benarkah Kilometer  21 Jalan Gua Musang-Kuala Krai berhampiran Bukit Sejuk berpuaka?

Lihat pada keadaan jalan..Adakah faktor jalan menjadi kawasan ini mudah menerima ‘rakan maut’….??

rakan blogger aku wanfai (mywanfai.wordpress.com) sempat ‘tersua’ dengan ‘benda-benda halus’ di sana..sayang pula aku tidak sempat untuk merasai bersama..

aku terus berfikir adakah apa yang diperkatakan mengenai jalan ini benar-benar atau hanya sebaliknya …..

    • mywanfai
    • January 5th, 2009

    bro, aku tak nampak… kawan-kawan aku yang mendakwa diorang nampak… hehe… tq promote blog aku…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

