Aku dan Kembali

Head Scanning

Head Scanning

Entry terakhir aku 6 Januari lalu..selepas itu cabuk ini terus diam, sunyi dan tidak berbunyi mahupun tertulis sebarang aksara yang bernama entry..

Sekali lagi aku dihimpit hikmah Tuhan..menuntut semangat diri menghadapinya dengan kesabaran..bergelumang kepala, jiwa aku menahan kesakitan yang manis dalam pengharapan…

Senang cerita, demam aku datang balik..dalam tempoh dua minggu..satu benda yang tak pernah berlaku dalam hidup aku..memang betul la kata member blogger aku, gerektua, tak cukup dengan panadol saja..aku terpaksa juga ngadap doktor untuk ambil ubat..tapi yang hairannya, demam aku masih berpanjangan sehingga dua minggu..

Selepas darah aku diambil, kepala aku di scan, syukur aku disahkan bebas daripada sebarang penyakit yang berat..tapi kepala aku masih lagi berat, mungkin cuaca hujan membantu pergerakan aku menjadi tidak aktif..

Blood Test

Blood Test

di pejabat, di rumah, masa aku banyak dihabiskan dengan cuba untuk melelapkan mata..syukur juga ibadah tuntutan-Nya tetap mampu aku laksanakan..kadang-kadang terasa roh aku sudah dibawa ke atas..

Aku masih juga sempat membaca blog rakan-rakan yang lain..ada yang telah jauh meninggalkan aku dengan pelbagai cetusan entry yang menarik..buat wanfai, aku semakin suka baca blog ko yang dah jadi macam-macam warna..buat tukang canang, selamat bertukar identiti kepada blogger pelbagai isu..heheheheheeee..

Untuk aku, biar apa-apa sekalipun terjadi, tak kan ku biarkan cabuk ini terus mati..terus menulis..kerna aku tidak mahu terpaksa berkata-kata..

  1. Aik macam kritikal sahaja bunyinya. Sakit apapun, itu ketentuan Tuhan. Hadapi dengan BAIK. Seperti saya…

    • mywanfai
    • January 14th, 2009

    selamat kembali bro… baru je aku nak masukkan entry bertajuk kehilangan manlukeman secara misteri… nasib baik dah kembali…

  2. Bayan: xdela kritikal, yg biase2 saje..
    wanfai: ceh, aku pn nk jd bahan utk entry ko..

    • abgzel
    • January 16th, 2009

    ko tipu blood test tu bukan ko punya. tengok nama bapak ko pun abdul rahman

  3. abgzel: ko ni, ade saje nk bikin onar..aku sakit lah..xcaye ker…

    • abgzel
    • January 17th, 2009

    hahaha.aku pun kn g cek doc gak ah bro selalu sangat sakit kepala lately ni smp xleh fokus keja

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

