Aku dan Penyembelih Yahudi

hitler

Apa kata kalau ada yang berani panggil mana-mana penganut ajaran songsang, pengamal ilmu hitam ke..minta seru pada tuhan-tuhan mereka, bangunkan semula orang ini..

Adofl Hitler

biar dia bangkit semula..dan ditugaskan untuk melakukan apa yang terbiasa pernah dibuatnya dulu..aku rasa mungkin Hitler ini layak untuk menggalas tugas setelah umat sesama agama sendiri pun tidak berdaya untuk melakukan sesuatu untuk saudaranya..sebaliknya ada yang sibuk untuk membida pemain terbagus untuk kepentingan yang bersifat sementara..

Hitler saja yang sanggup membunuh semua penduduk Yahudi ketika zaman kegemilangannya..sampai ada pula yang bersimpati kepada kaum itu dan menganggap Hitler melakukan kesalahan yang besar..

Persetankan kesalahan itu..rasa rugi pula ada sisa baki kudis yang ditinggalkan oleh Hitler yang tidak mampu melanyak secukup-cukupnya kaum kaduk naik junjung ini..

Aku tidak pernah simpati dengan kaum yang cukup dilaknat Tuhan ini.biar orang kata aku gila sekalipun, kerana cuba membangkitkan semula Hitler yang dianggap tidak masuk akal..asalkan keganasan Yahudi ini terbendung, aku sanggup melakukan apa saja..

  1. salam.
    tu la pasal. jumpa lak kat sini. amacam? makin maju nampak.
    anak aku dah 6 bulan setengah dah. nak masuk 7 bulan. anak kau berapa bulan dah tu

    • sebaliktabir
    • January 19th, 2009

    Aku merasakan dia ni mampu melihat masa depan yang kelam…mana mungkin dia mampu bertindak demikian…sudah pasti kajiannya lebih dalam daripada kita yang sekadar membaca Al-Quran tanpa mengetahui apapun maknanya…(termasuk aku)

  2. sebaliktabir: lain orang orang, lain belang ye..
    mamat: anak aku, 9 bln..lasak dh dia..

  3. aku memang dari dulu penyokokng hitler…

    • mywanfai
    • January 26th, 2009

    hitler anak zami ismail ke?

  4. ondscene: aku dari lahir benci Yahudi
    wanfai: ko ni, soalan, pelik2 la…

    • bo
    • September 3rd, 2009

    KO JE LA JADI HITLER…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: