Aku dan Dara Lari Dengan Bangla

klt000017774

Masa mula-mula kedua ibu bapa malang ini datang ke pejabat, aku tak ambil ‘port’ saja..disebabkan aku sibuk untuk memasuki berita sebanyak yang mungkin, seawal yang mungkin untuk disuap ke mulut-mulut bos aku..aku nak pergi asignment jauh…aku kena kerja seorang..

aku dengar bunyi mereka mencari anaknya yang hilang..cuma member aku, azran saja yang layan mereka berborak..si hafiz pulak ‘pukul’ gambar..aku langsung tak endahkan..

Selepas seketika selesai urusan berita azran dengan kedua-dua ibu bapa malang ini, maka beredarlah mereka..aku gatal tanya pada azran..apa cerita..

Lagi kes budak perempuan lari dengan orang asing..Bangladesh..

Tepuk dahi aku, dah nak mula resah..aku dah boleh nampak apa yang nak jadi..semuanya ni memang punca..punca yang nak membuat aku jadi lebih rajin daripada biasa..

Nor Syuhada Naina Mohamad, 23, pelajar tahun tiga jurusan Sains Kemanusiaan, Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) di Gombak yang dipercayai menghilangkan diri sejak Julai tahun lalu.

Mangsa dikatakan hilang dari kampus UIAM setelah keluar dengan seorang buruh kontrak yang dipercayai warga Bangladesh.

Kehilangan Nor Syuhada menjadi lebih misteri apabila ibu bapanya mengesan kesemua wang simpanannya sebanyak RM5,000 dalam bank telah dikeluarkan beberapa hari selepas dia menghilangkan diri

Orang ramai yang mengenali Nor Syuhada diminta supaya  menghubungi Nazirah atau Naina Mohamad ditalian 09-7884613 dan mana-mana balai polis berhampiran.

Jenuh aku nak melayan permintaan bos-bos aku selepas penat memandu jauh dari Gua Musang..sejam jugak Evo 8 celup aku buat..nak kejar asigment malam lagi..selesai juga aku ‘memuaskan nafsu’ mereka dengan mulut manis aku..hahahahahaaa…

Dengan nada serius aku berfikir mengenai apa yang berlaku ini..masih ada lagi gadis yang menjadi mangsa..

jadi, aku menantikan babak seterusnya yang aku pasti akan menjadikan kerja aku berlipat kali ganda..

    • anne
    • February 4th, 2009

    syuhada nie my close friend waktu kat matrik… kat famili syu, kami turut simpati… cinta itu buta :((

  1. saya pun bersimpati..cinta itu memang buta

    • nANTI SEX
    • January 20th, 2011

    Cinta xbuta tp orang tue yg buta..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

