Aku dan Abdullah Shawwa

ap001592092

Nam saya Abdullah Shawwa, 4 tahun daru Palestin..

Kelmarin 8 pakar dari AS mengeluarkan tumor dari kepala saya dalam pembedahan yang memakan masa 5 jam, dilakukan di Hospital Shifa.

Doktor saya, Ismail Mehr kata, saya berkemungkinan akan meninggal dunia jika satu pembedahan segera tidak dilakukan. Walaupun demikian, selepas satu pembedahan dibuat, tahap kesihatan saya masih belum dapat dipastikan.

Saya perlukan rawatan susulan termasuk dirawat dengan menggunakan kaedah kemoterapi yang tidak diperoleh di Gaza sebab Israel dan Mesir menutup sempadan masing-masing.

manlukeman: Aku rindukan Dania Qistin

    • fayzura
    • January 29th, 2009

    kesiannya budak ni tom…….huhuhu ko rindukan dania? aku rindukan zahin… huhuhuh😦

  1. ya..anak aku..mesti la rindu..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

