Aku dan Gemuk

du_08_11
QUEENSLAND – Seorang wanita, Samantha Scafe (gambar) mengadu kepada pihak berkuasa Australia bahawa dia didiskriminasi hanya kerana beratnya 160 kilogram, lapor sebuah akhbar semalam.Scafe yang merupakan seorang pakar teknologi maklumat berkata, dia dipaksa membeli dua tempat duduk untuk dirinya sebelum menaiki penerbangan dari Cairns ke Coolangatta.

Katanya, pihak pentadbiran sebuah syarikat penerbangan tambang murah memaksanya membeli dua kerusi supaya dia tidak mengganggu keselesaan penumpang lain. – Agensi

manlukeman: dalam dunia moden, benda macam ni masih boleh berlaku..wajah, tubuh badan manusia masih lagi menjadi perhatian..akal fikiran yang tinggi hanya ditempatkan di kepala lutut..

aku ramai kawan-kawan yang berbadan besar tetapi hebat-hebat juga..tak kira dalam apa jua bidang termasuk dalam mengayat wanita..hehehee..

Rasa nak tergelak bila tengok peel orang yang masih suka mengamalkan sikap diskriminasi seperti atas..aku yang rendah lagi pendek ni pun pernah rasa benda yang sama..tapi aku tak pernah rasa kecil lagi menjadi lebih pendek..gelak kan saja…biarkan..biarkan..biarkan…

    • mywanfai
    • February 4th, 2009

    nasib baik aku kurus… psss… siapa kawan ko yang berbadan besar tapi pandai mengayat awek tu??

  1. hah..kurus..ko..ye ker..muahahahaa

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: