Aku dan Benjamin Netanyahu

du_01_1

BAITULMAQDIS – Pemimpin Parti Likud, Benjamin Netanyahu semalam menamakan Iran sebagai ancaman utama terhadap keselamatan Israel.

“Keinginan Iran untuk memiliki senjata nuklear sekali gus menjadikan ancaman paling besar terhadap negara Israel.

“Kegiatan pengganas yang mendapat sokongan Iran mengancam kita dari utara.

“Sejak berpuluh-puluh tahun Israel tidak berhadapan situasi mencabar tetapi ia kini sudah berubah,” kata bakal Perdana Menteri itu yang merujuk kepada Lebanon dan Syria.

Israel sering mendakwa Teheran membekalkan senjata api kepada kumpulan Hezbollah dan Hamas.

“Tugas kita ialah untuk menjadikan negara ini aman, selamat dan bersatu padu,” katanya.

Netanyahu dalam satu majlis di kediaman rasmi Presiden Shimon Peres bagaimanapun tidak menyatakan mengenai perbincangan damai Israel-Palestin yang kini tertangguh. – Agensi

manlukeman: Perkembangan tak sihat nih..dah mula nak buat perangai..main ikut mulut je nak sebut..aku ingat yahudi ni cakap masa berkempen..nak luaskan lagi penempatan yahudi kalau dia diberi peluang kembali berkuasa..baru lantik jadi pm, dah mula ugut bukan-bukan..konon atas nama kedamaian..

Lepas satu masalah, ada je masalah baru yang timbul..tak habis-habis nak cari pasal..tak boleh nak diam..ada saja kerja setan yang yahudi ni nak buat..patut lah orang tua pun suka kaitkan kejahatan orang dengan perkataan yahudi nih..

Jaga kau..aku ada rekrut Sinpper baru..tak payah tunggu keluar rumah, kat dalam bilik air kau boleh mati kena tembak..Tuhan Maha Kuasa..

sniper-kitten

    • sebaliktabir
    • February 21st, 2009

    Bro, dia ni la perancang utama penghapusan etnik Muslim Palestin satu masa dulu. Masa tu pun dia berkuasa. La ni kalau dia berkuasa lagi dia memang dah nekad nak teruskan usaha tu. Kita sama-sama berdoa’ pada Allah agar semua kaum Muslimin&Muslimat dilindungiNya tak kira di mana berada.

  1. same2 la kita berdoa

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: