Aku dan Diana Danielle II

kkl000184981

Semua pasti teringat lagi cerita artis remaja nih dulu..bukan berita dia gaduh dengan anak Yusuf Haslam tu la..

cerita dia tanguh g PLKN….ala..ada aku tepekkan kat blog cabuk ni.. cerita..takpa pun tak ingat..

aku pernah kata, follow up isu ini akan menjadi lebih besar daripada cerita asal..inilah nama antara sumber berita..

nah..akhbar kompak ini Kosmo! keluarkan semula mengenai isu ini…hehehheeee..

aku tepekkan sedikit di cabuk ini untuk sesape nak baca..tak nak baca sudah..

Headline: Rindu Dania tak terkawal

Antara isinya:

HARI ini merupakan hari yang penuh debaran buat gadis jelita ini. Bukan kerana menghadiri uji bakat lakonan atau temu janji bersama teman istimewa, tetapi inilah harinya Diana Danielle melangkah masuk ke kem Program Latihan Khidmat Negara (PLKN).

Mengakui dibelenggu emosi kesedihan, Diana yang ditemui Selasa lepas, turut tidak menolak debaran di hatinya – bukan kerana takut dengan situasi yang akan dihadapinya nanti, sebaliknya perasaan rindu terhadap ibu kesayangan yang membuak-buak pasti akan dirasainya nanti.

apa-apa pun tahniah kepada Dania..mengotakan janji anda..bukan senang nak cari yang boleh buat gitu..lebih mudah nak cari orang yang mungkin janji..

haaa..artis yang lain tu…macam mana ek..takdak bunyi pun..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: