Aku dan Surat Khabar

kkb000013046

 

Macam mana gambar ni boleh terlepas siap masuk paper..apa daa…aku ingat cerita lain yang keluar..sekali cerita ‘twist’ daa..

heheheheee..

 

p1000183

    • ayu
    • April 21st, 2009

    tadi aku baca paper..macam kenal je mamat nih huhuhu…ko rupanya…

    • mywanfai
    • April 21st, 2009

    fuh glemer siot muka masuk sokkabar..

  1. aku pun terkejut cerita ‘twist’ yang kuar. tapi takpe glamer la ko ngan zaki ngan minah kl sorang tu, ntah apa nama dia..

    • abgzel
    • April 23rd, 2009

    aku x faham ni stori minyak ke stori orang minyak..padanan yg mantap ko dgn ex bos ko tu

  2. ayu: ai, muka aku lain ke..tambah hensem??
    wanfai: (dengan gagap) tak..tak..tak..sengaja
    bapak: aku igt sape Bapak ni..meke rupe ye yeop..
    abgzel: ha, lu nk bikin ayat onar la tuh..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

