Aku dan Pantai Tanjung Aru

Aku sempat singgah di Pantai Tanjung Aru, Sabah masa bercuti di sana..nampak bersih pantai ye..aku suka tengok..pantai terbuka..betul-betul menghadap Laut China Selatan..

Ada papan tanda yang aku tak pernah di mana-mana pantai sebelum ini..jika di Kelantan, tertera amaran pantai yang tidak boleh mandi..sebab ombak besar, silap hari bulan, lemas..tapi masih ada juga yang degil..

di sini, ada amaran jangan berada berdekatan dengan kawasan dalam masa tertentu..sebab ia kawasan helikopter mendarat..hehehehe..geli hati aku baca..ada juga benda macam nih..tepi pantai pun boleh jadi tempat mendarat..

apa-apa saja lah..

Tidak banyak yang boleh aku cerita..selain aku sibuk bermain pasir dan air dengan Dania Qistin..Nor pula sibuk merakamkan gambar..

Aku suka tengok gambar-gambar ini..

 

 

14042009234

 

img_0366

 

140420092331

    • sebaliktabir
    • April 23rd, 2009

    Nyaman je tengok gambar tu…🙂

  1. hehehe..org rmh aku yg amik tuh..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

