Aku dan Hari Guru

Aku pernah hampir dibuang sekolah ketika menuntut di Sekolah Menengah Kebangsaan Abdul Jalil, Hulu Langat sebab tingkah laku musnah yang aku buat..hahahaha…hanya kesilapan tapak kasut yang ditinggalkan oleh rakan sejenayah aku, boleh jadi kantoi..

Mujur, atas faktor kesalahan pertama aku dan yang lain-lain (aku tak mention, ada yag meluat nak dibaca), maka belas kasihan diberi..hanya digantung selama 3 hari..

Terima kasih aku pada nama-nama ini yang banyak memberi bimbingan kepada aku sehingga menjadi aku sekarang…Pengetua, Puan Amnah Hashim, Penolong Kanan, Siti Zaharah Kadir, Penolong Kanan Hal Ehwal Murid, Puan Suratin..

Puan Sorah Ismail, Puan Rohana, Ustaz Sobri, Puan Normala, Cikgu Musa, Puan Norsiah, Puan Lismar, Puan Rose Zarina, Puan Laila, Puan Mariah, Cukgu Zainunddin, Puan Asyura, Puan Shatirah Patin, Puan Umi..

Banyak la nama cikgu-cikgu aku..ada yang tak ingat..

yang pasti, aku akan terus belajar untuk menjadikan diri sekarang lebih baik lagi..

Selamat Hari Guru…

    • sebaliktabir
    • May 15th, 2009

    SELAMAT HARI GURU SEMUA!!!
    aku pernah jadi guru…hehehe

  1. uik? mcm kenal ja nama2 cikgu tu~hee..
    masih setia mengajar di SMKAJ
    apa tingkah laku musnah tu? share skit ^^,

  2. sebaliktabir: ya..selamat
    nurizzati: apa juga cikgu yg dah xde..kalau awak bersekolah di situ sejak 95 – 2000, pasti dgr cerita tuh..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

