Aku, Satu Malaysia, Perpaduan dan Media

Sedang aku malas-malas nak tulis, aku layari beberapa laman blog yang aku kategori hebat-hebat belaka..membicarakan mengenai hal ehwal politik..seperti tajuk entry di atas..

Satu saja aku dah nampak..semua benda tak lama lagi bakal menjadi bau busuk yang lebih busuk daripada sampah dan bangkai…

Aku bukan pandai dalam politik, tapi kronologi ia bukan saja baru saja bermula, malah sebenarnya sudah lama….mengikut perkiraaan aku yang dangkal lah..

Tau tak kenapa sudah lama..sebab..manusia suka MENGUNGKIT…atau setia orang PERISTIWA SILAM..atau manusia yang SUSAH BERUBAH..

cuma..yang orang nampak..mungkin…2 peritiwa penting yang berlaku dalam masa terdekat baru-baru ini..1Malaysia  dilaungkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak..dan Muktamar Pas baru-baru ini..

Eh..aku tengah dok fikir-fikir..zaman Rasulullah, zaman khalifah, zaman anbiya’, ada orang yang kerja digelar sebagai MEDIA…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

