Aku dan Manek Urai III

12072009203

 

Aku sejak dua menjak nih, aku mula ukur tinggi…macam tak cukup tinggi anak jadi orang dewasa lak tiba-tiba rasa..ke muka aku still lagi macam budak-budak…

Bukan apa, agak sukar untuk orang-orang itu mempercayai aku bekerja seperti sekarang..simpati aku pada diri sendiri..hehehehheeee..

Member-member aku yang lain semua dapat ‘kertas’ yang dimahukan..’orang-orang’ itu bagi tapi sampai kat aku, tak pula diberikan..aaaiii..terkejut betul aku..ada lebih sekali aku terkena..lebih-lebih lagi kalau aku tak sempat nak pakai tag kerja aku..

Takpala..nak buat macam mana..aku di sini pun macam ada takda je..ada tak lebih, takda pun tak luak..apa la nasib..

Masuk penghujung hari kempen ni..letih gak rasa..gang-gang aku setiap asignment mesti ada yang curi masa nak lelap mata..tak peduli la apa nak kata..letih weii…

 

12072009200

    • sebaliktabir
    • July 13th, 2009

    orang-orang itu ingat bro calon pilihanraya kot…hehehe
    sabar bro! sabar!
    biasala…aku pun selalu orang ingat belum kahwin,umur 25tahun…(perasan la ni)…spesis macam kita nih awet muda sebab penyabar.. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: