Aku dan Gerbang Infiniti

Sebenarnya tengah tension nih..alamat emel kesayangan aku, manluke_17@yahoo.com dah tak boleh nak buka..hairan la sangat, tak sebab apa..aku try nk retrieve balik, tapi tak ingat pulak apa jawapan untuk ‘question’ yang aku buat dulu..gila nak ingat, emel ini aku buat masa zaman sekolah rendah lagi..eerrgghh..bengang gila..jadi secara automatik aku tak boleh guna dah emel add ni..

sedang aku dok belek-belek akaun friendster aku, tiba-tiba jumpa ‘barang’ lama aku..Gerbang Infiniti..

Layan jap lah..

Bertatih jalinan kasih disemi, Memori indah jadi penyeri,

Menyulam sayang sang Puteri, Kepalang asyik tidak terperi

Gerbang infiniti jadi hasrat, Segala perit jerih sempurna disemat

Tidak goyah bertambah erat, pegangan kasih menjadi azimat..

dua tahun melayari ikatan, tiba masa ia disatukan,

Hari indah jadi catatan, lafaz ditutur tanda pautan…

 

Cabuk: Silalah mengutuk ini tulisan..caci maki pun takpa…aku memang ‘bangsat’ dalam bidang ini..hahahahaha..gurau aaaa…jangan marah..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

