Aku dan Menghitung Hari..

Aku ingat lagi…dua tahun lalu, di bulan ini..aku menghitung hari demi hari..bulan yang cukup membuat aku suka berkira-kira..hati aku berdetik-detik setiap masa..pantas membuat kiraan..saat hari pertama dalam kalendar itu sehingga ke hari terakhir, aku mencari perkiraan..

Sekali lagi, di bulan yang sama, aku menghitung hari..aku hitung masa dengan teliti..dengan tahap sabar dan cerdik, aku bermain dalam perhitungan masa..

tik..tik..tik..dup dap..dup dap..dup dap..hari pertama, hari kedua, hari ketiga..

  1. pi lah balik kl cepat oiiiiii…..cian nor tu😛. huhuh

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

