Aku dan Topeng

KKL002016396

Kepada semua warga kerja syarikat ini, sebagai langkah pencegahan H1N1, semua petugas DIWA JIBKAN memakai topeng muka. Penggunaan topeng muka yang dipakai hanya bertahan dalam jangka masa sehari saja dan perlu ditukar pada hari yang berikutnya. PESANAN: BOS BESAR…

———————————————————————————————-

Terkejut aku bila baca memo nih dalam sistem aku..nampak macam kronik sangat..ditambah bila aku tengok ada gambar, lagi aku nak tergelak..sorry ye kawan-kawan..jangan masing-masing sesak nafas, sudah..

Kasihan juga aku fikir-fikirkan..selain tuntutan tugas, orang kerja macam aku nih memang banyak sangat ‘bersekongkol’ dengan orang ramai..

 

KKL002016395

 

Yang lebih menakutkan, kena lak jumpa waris-waris keluarga si mati dek penangan demam selesema babi ini..goyang gak la..tak pasal-pasal, kau pun sama berjangkit..

Bos aku yang duduk sebelah, yang bau badan pun boleh hidu dari tempat duduk aku, dah mula batuk-batuk..alahai..apo kono ni jang..

Aku ingat nak kena sama pakai topeng la..bahaya nih..kena sediakan payung sebelum hujan..

Hebat juga dugaan Tuhan ni ye..yang lebih hebat, masih juga ada umat-umat yang tak sedar..alahai, Cabuk..

    • mywanfai
    • August 7th, 2009

    ada lagi tak topeng ni?… aku pun nak jugak la

  1. meh beli same2..aku pun cari nih..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

