Aku, Dania dan Damia

Alahai..naik berabuk dah Cabuk ni bila tak jenguk..tuannya konon-konon sibuk, sampai penat terhangguk-hangguk..tidur pun tak cukup, sampai nak buka tak larat asyik terkatup..

Kata pakcik Aram (Ramli) aku, bila diajukan mengenai kesibukan aku sejak dah ada anak 2 nih, jawab dia, itulah kebahagiaan..

Secara rasmi, aku sudah ada dua puteri..Dania Qistin..Damia Qismina..jangan lupa, permaisuri pun ada..Norhayati..

Biasa kita dengar, orang tua selalu bercakap, anak sulung, kalau nak dapat adik, confirm dia merajuk..start la masa si ibu sara mengandung sehingga selamat melahirkan zuriat yang dikandungkan..

Tapi kan, anak aku, Dania rasanya agak berbeza..masa Nor sarat, makinlah rapat dengan mama dia..dengan adiknya di dalam perut mama pun, dia sayang..selalu gak ‘kiss’ tummy mama..

Bila Damia dah selamat dilahirkan, makin sayang pula aku tengok Dania kepada adiknya itu..dibelai-belai, suka sangat pula dicium adiknya..nampak comel la..tanpa disuruh oleh sesiapa..ini betul, bukan cubaan..aku sendiri pun pantang kalau kecomelan budak-budak dibuat-buat..

Tak percaya ye..takpa, kita layan gambar..

6240_102257504566_618064566_1968906_7363581_n

 

6240_102257534566_618064566_1968911_4209176_n

(photo ihsan apeq a.k.a abang ipar aku)

 

15082009239

 

15082009240

 

 

15082009241

  1. Tahniah dapat cahaya mata baru..semoga hidup terus bahagia dan murah rezeki sokmo…..

  2. Sangat super comel!!

  3. terima kaseh

    • march
    • November 29th, 2009

    congratulations to you and family! life is amazingly wonderful..!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: