Aku dan Kerongsang

Pelik sikit entry aku kali ini..hahahhaa..dah nak raya nih, nak cari duit lebih…

kepada yang berminat dengan aksesori wanita yang digelar kerongsang ini, boleh lah tengok-tengok..didatangkan khas dari SARAWAK…lelaki pun boleh beli tapi bukan dipakai lah, diberi kepada ibu, isteri, awek, adik-beradik atau isteri ke-2 atau ke-3…

apa-apa boleh roger cabuk di talian 013-9929019. cara bayar, macam mana nak hantar akan dimaklumkan apabila urus niaga berjalan melalui panggilan di talian yang tertera..

35

Harga : RM35

35-w

Pelbagai warna, harga : RM35

22

Harga : RM22

22-w

Pelbagai warna, harga : RM22

30

Harga : RM30

30-w

Pelbagai warna, harga : RM30

35-ww

Harga : RM35

40

Harga : RM40

    • akuaku
    • September 6th, 2009

    ni berapa banyak aku daaa?

  1. trademark nih..

    • seposen
    • October 9th, 2009

    kat nilai 3 sume tu RM8 je…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: