Aku dan Kursus Bina Negara Asas

 

Apabila entry ini selamat keluar di Cabuk ini, maka dengan selamat juga aku berada di Kem Bina Negara Sepang, Tanjung Rhu, Sungai Pelek, Sepang, Selangor..

Aku dihantar oleh syarikat bersama-sama rakan sebumbung yang lain untuk menghadiri Kursus Bina Negara Asas yang mendapat kerjasama Biro Tata Negara (BTN)..

Maka, berkampunglah aku di sini bermula hari ini hingga 22 November…

Lama juga aku tak kena pergi kursus..patutlah rasa macam dah tak termotivasi…hehehee..alasan biasa orang yang bekerja makan gaji…kali terakhir aku keluar dari pejabat untuk tujuan yang sama adalah pada …………………………………………………………………………………………..

entah aku tak ingat..tapi lokasi kursus di Dusun Eco Resort, Lebuh Raya Karak..

Aku pernah menghadiri kursus yang sama, dikendalikan oleh orang yang sama, Biro Tata Negara..ketika itu, aku baru saja bergelar pelajar Matrikulasi Londang, Melaka….jadi, mungkin pengisiaan yang sama..matlamat yang sama..

Aku tunggu….

  1. okla tu syeikh. aku ni, sejak 4 tahun keje kat Kosmo! tak pergi gi kursus, orientasi pun tak..hehhe

    ada lah sekali seminar saman fitnah tiga tahun lepas..

    • shazli
    • November 30th, 2009

    Macamana kursus yang terbaru ni….. aku pun last pada tahun 2006…. bagus gak, yang tentunya sampai skrg kami bekas peserta saling berhubung… ada facebook lg senang… orang meniaga la katakan..

  2. bapak: nak seronok2 je ni…
    shazli: bole tahan..seronok..sedar diri

  1. December 4th, 2009

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: