Aku dan Aidiladha

Aidiladha..pengorbanan..takbir menyeru keberkatan..mohon perjuangan direstui..

Ketika ini, aku berada di perantauan..bumi Kelantan..jauh dari keluarga..anak dan isteri..ibu bapa dan adik-beradik…

Ikut rekod hidup, ini kali kedua aku bertabiat sebegini..kali pertama, ketika aku menuntut di universiti selatan tanahair..dan..kali ini, aku mengulanginya semula, di pantai timur pula…

 

Bersama 3 sekawan, berkorban demi tugas, rezeki halal yang dicari…

Salam Aidiladha untuk semua..Allahu Akhbar…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

