Aku dan Pertukaran ke KL

Aku terima surat ini dua minggu lalu..tersenyum..hati terbuka terima..terdahulu, bos besar aku menghubungi di pejabat memaklumkan mengenai isi yang berkaitan dengan surat ini..

Secara rasmi, mulai Januari 2010, aku akan kembali bertugas di kota metropolitan, Kuala Lumpur selepas hampir 3 tahun di negeri Cik Siti Wan Kembang..

Ya…ada rakan-rakan aku yang mengatakan aku sengaja cari masalah apabila bersetuju untuk kembali bertugas di ibu pejabat…pelbagai dugaan, kerenah yang menanti aku di sana nanti…ditambah dengan kehidupan di ibu kota yang jauh lebih ‘besar’ berbanding sekarang..

Tak mengapa..sesuatu yang sudah aku fikirkan sejak dua tahun lalu apabila terdetik niat aku untuk menyatakan hasrat ini kepada bos besar aku sebelum ini..

Kita lihat saja babak seterusnya….

    • abgzel
    • January 1st, 2010

    tahniah ah ko dapat tukar balik KL yg penuh pancaroba tu…aku gembira dengan kawan2 dapat balik ke HQ…tahniah pada semua aku ucapkan…tapi aku, biar kesihatan anak jadi taruhan, aku tetap di sini kat Pulau Mutiara ni…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

