Aku dan Anugerah Juara Lagu-24

Anugerah Juara Lagu edisi ke-24 ini menjadi malam orang muda..Tahun orang muda…

Tahniah kepada penyanyi yang digilap oleh Akademi Fantasia, Aizat atas kejayaan dinobatkan juara pada Anugerah Juara Lagu edisi ke-24 dengan mendendangkan lagu Pergi..lagu ciptaan oleh Pete Teo dan lirik oleh Amran Omar melayakkan mereka membawa pulang wang tunai berjumlah RM35,000..Aizat juga memenangi Persembahan Terbaik melalui lagu Kau dan Aku..

Tahniah kepada Yuna yang merangkul gelaran Naib Juara dengan lagu Dan Sebenarnya…ini peserta favourite aku dan Dania Qistin..anak aku siap berjoget depan TV semalam…takpala..nombor 2 pun ok jugak..

Tahniah buat Faizal Tahir di tempat ketiga dengan lagu Bencinta..

Untuk Black, suaranya yang mantap melayakkan dia menerima pengiktirafan Vokal Terbaik malam itu..

Bagus..semua orang muda..jadi takda la bosan sangat nak tengok…

Cabuk: Gua salute dengan Faizal Tahir..boleh perform pakai tongkat..walaupun vokal agak berbeza berbanding biasa still lagi happening..tahniah atas komitmen anda..

    • mywanfai
    • January 11th, 2010

    mesti hit tinggi

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

