Aku, Kahwin dan Kempen

Lega..tiada yang lebih melegakan..semua sudah selesai..syukur..semua berjalan lancar..

Kepada Ahmad Faizal Kamaruddin dan Safuraa Jamaluddin, kedua-dua mempelai ini selamat diijab kabulkan..abang ipar aku la..kedua-dua majlis persandingan di sebelah pengantian perempuan dan lelaki sudah selesai…selamat menjalani alam rumah tangga..moga berkekalan hingga nafas terakhir masing-masing..Amin..

Berpeluh juga, seumur hidup tak pernah jadi pengapit, disuruh pula..hantam saja..orng suruh kipas, aku kipas..orang suruh buka payung, aku buat..aku senyum saja, ini orang tak suruh..hehehehee..sudah fiel aku..

————————————————————————————————

Setelah tiga hari berkampung di Masjid Negara, maka selesai sudah kempen 1Malaysia 1Halal..kempen ajuran Jabatan Kemajuan Islam Malaysia ini mendapat sambutan yang diluar jangkaan meskipun dikatakan merebut ‘crowd’ yang berkemungkinan akan pergi ke sau lagi karnival..

Sejulung tahniah buat kerja-kerja belakang tabir, Jakim, Bahagian Hub Halal, DagangHalal.com, IPPJ dan lain-lain yang aku tak berapa nak ingat..

Halal Satu Jihad..biar orang kenal apa itu Halal sebenar…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

