Archive for March 11th, 2010

Aku dan Amukan Tukul Besi di Tadika

Aku rasalah kan mamat misteri yang serang budak-budak Tadika Sinario dekat Muar semalam sure kalah main guli dengan budak-budak tuh..confirm la..

Baru nak mencebur diri dalam bidang permainan itu, sure mamat tuh kalah teruk sampai terpaksa berhutang untuk membeli guli yang baru..bila dah takda modal nak beli, mula nak dapat benda free..dia datang ke tadika tersebut, dengan hajat nak curi guli budak-budak tuh, alih-alih tak jumpa..langsung mengamuk..

Rasanya dah betul cerita aku nih..orang dewasa mana yang nak serang budak-budak tak tentu pasal..sampai nak ketuk kepada pakai tukul besi..kalau tak hilang akal sah layan dadah.. dah lah belum cukup umur, aku ingat maksud perkataan mengamuk pun diorang tak tahu..

Tau dek orang, sah kena gelak..dalam kes ini, bukan kene gelak tapi sah akan ditangkap polis..tanggunglah akibatnya..angkara kalah guli..

Advertisements

Manchester United 4, AC Milan 0 (7-2)

Wow…gaya, mutu, keunggulan..

sekian..

Advertisements