Aku, Din Beramboi dan Rafiqin Darwisy

Takziah buat keluarga Mior Ahmad Fuad Mior Badri @ Din Beramboi..nyata, Tuhan lebih menyayangi insan yang suka membuat orang ketawa ini..

Tapi, hairan aku..setiap kali ada orang besar meninggal dunia, ada saja pula isu berbangkit..hairan aku..dah jadi macam trend pulak..aku ada terima jemputan di Facebook untuk join Kami Benci RAFIQIN DARWISY mengutuk kematian DIN BERAMBOI !!….pelik la..

macam-macam cara orang nak popular sekarang nih..malas aku nak tulis..

ps: sebenarnya aku nak buat entry lain tapi gambar takda..aku sendiri tengah tunggu gambar..untuk Dania Qistin, 2, papa sayang kamu..selamat hari ulang tahun..

  1. These are genuinely impressive ideas in concerning blogging.
    You have touched some nice factors here. Any way keep up wrinting.

  1. January 15th, 2011

Leave a Reply

