Aku, P.Kamalanathan dan 1Malaysia

Aku kira ini antara yang boleh bikin aku geli hati sepanjang hari..

Nama Calon Barisan Nasional bagi Pilihan Raya Kecil Parlimen Hulu Selangor, P. Kamalanathan, mencerminkan konsep 1Malaysia

Kamal (Melayu), Alan (Cina), Nathan (India)…nampak majmuk..tiga kaum terbesar di Malaysia…

Walaupun tak berguling-guling aku gelak tapi ia cukup geli hati…kira hebat juga kepada siapa-siapa yang boleh keluar dengan idea begini..segenius Tuan Muda..

    • Penjelajah Blog
    • April 17th, 2010

    P? gapo dio pulop bohhh? alat kelamin? ha ha ha

  1. uuuiikksss..bahyo statement ni boh…heheheheee

    • Penjelajah Blog
    • April 17th, 2010

    he he he, tuh di panggil kenakalan sempena pilihanraya, ha ha ha,

  2. mari kita lihat babak yg seterus ye….

    • akku
    • April 18th, 2010

    kah..kah..kah…itu macam ke, pergi jln dgn 1 malaysia

    • aku benci penipu
    • April 19th, 2010

    memang lawak. seorang tuan muda berjaya tipu pengarah PLKN dan seorang MB – memang lawak bila yang lulus spm boleh tipu yang punya ijazah berkeping2.

  3. akku: terima kasih atas pendapat saudara..
    aku benci penipu: hidup memang penuh dengan lawak..baru ceria..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

