Aku dan Hulu Selangor II

Hari ini, masuk hari ke 5 aku di sini..Hulu Selangor..dan sampai ke saat ini, aku masih lagi berfikir adakah aku benar-benar di kawasan yang sedang berada dalam atmosfera pilihan raya kecil..

Adakah pilihan raya kecil ini akan menjadi satu peristiwa yang boleh dikategorikan paling membosankan, paling aman, paling selamat..biarpun cuaca agak panas tapi ia tidak cukup menghangatkan suasana di sini..

Atau suasana ini hanya satu ciptaan, senjata sulit yang dibikin untuk mengelirukan mata orang yang hanya cerdik melihat dengan mata kasar saja…mungkin tukang-tukang strategi ini mahu membiarkan lawan mereka hanyut dalam keyakinan mereka..

Ya.sudah ada tukang ramal, tukang tilik yang keluar dengan pelbagai firasat memperkatakan mengenai pengakhiran pilihan raya kecil di atas kawasan bertanda P 094 ini..teliti aku dengar setiap hari..sepatah pun tidak aku balas…

Adakah benar ia tampak semudah itu..aku bimbang nanti, keyakinan itu akan tenggelam bersama luncai terjun dengan labunya..

Entah la..aku takdak mood nak update blog ketika ini..cuma aku nak letak gambar saja..

(tempat media merangkap Command Centre Barisan Nasional)

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

