Aku dan Hulu Selangor III

Ini rumah yang aku duduk sepanjang berkampung di Hulu Selangor..Taman Tanjak, Kuala Kubu Bharu..yang tengah tangkap gambar, Saiful Haizan (Utusan), 3 orang yang tengah posing, dari kiri: Ismail Kamadin, Zulkefli Bakar (yang popular tuh, kata dia), Izham Jaafar..

Gambar dalam rumah ada aku simpan..tapi nak letak sini, rasa macam terlalu lucah…issshh..issshh..issshh…ada yang tak sanggup nak tengok nanti..

Ini Bob the Photographer Front Page yang disebut oleh Timbalan Perdana Menteri dalam ceramahnya, tengah sibuk hantar gambar..punyalah susah nak dapat line sampai broandband Celcom kena gantung tempat tinggi di dinding..ini satu-satu problem aku di rumah ini yang kadang-kadang kala aku tak boleh nak tahan..susah nak buat kerja kalau takdak internet connection..

Aku dah tak sabar nak habiskan kerja di sini..kepada sesiapa yang menunggu keputusan di sini, jangan terlalu awal membuat ramalan..kerana ia belum tentu benar..hehehee..sebarang kemungkinan boleh berlaku..aku sendiri nak tunggu..

PS: Sudah..cukup..jangan nak berkempen lagi..masa dah cukup..Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dah larang, jangan degil…

    • sudah la labu
    • April 24th, 2010

    zul bakaq tu bila nak dapat hadiah kajai?

  1. tang ni, kene tanye dia tuh…

  2. patut dah kasik lama dah…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

