Aku, Julai, Ogos dan September hingga Ramadan

Berhabuk cabuk tanpa entry baru..malas aku beralasan, silap aku sendiri membiarkan ia begitu..

Wow..panjang pulak tajuk entry aku…

Banyak yang berlaku sepanjang bulan Julai, Ogos dan September sehingga menjengah Ramadan yang  aku mahu berkongsi dengan khayalak pembaca cuma kesempatan itu aku sendiri nafikan..

31 Ogos lalu, genap enam tahun Kosmo! bertapak dalam industri media..diklasifikasikan sebagai budak mentah lagi..masih baru belajar untuk merangkak..cuma ia ada RAMUAN dan GEN yang baik untuk mempercepatkan tumbesarannya..

Aku bangga jadi sebahagian daripadanya..

Pada tarikh ini juga selepas tiga tahun, aku kira, aku dapat berkumpul dengan kawan-kawan Budak Jahat (BJ Union) untuk majlis berbuka puasa..dalam suasana hutan dan dusun di Kem An Naeem, Semungkis, Hulu Langat, momen ini antara yang cukup aku nantikan selepas acap kali terlepas dan tidak berkesempatan..

Penampilan khas, Joharis, yang pulang seketika dari Sidney, Australia ekoran ibunya yang sakit merupakan buah tangan terbaik untuk majlis ini..selepas tiga tahun di sana, naik gilo rindu gang aku dengan mamat sorang nih..Joe berkelana di bumi penuh binatang bernama Kangaroo untuk meraih peluang dan pengalaman sebagai chef yang berkaliber..

Dan ketika ini juga lah sebab dah lama sangat tak main mercun, aku sendiri menjadi mangsa permainan ganas ini dek perangai sengal Boy..biar sakit, aku tetap enjoy dan khayal dalam majlis ini..terima kasih BJ Union..

    • mywanfai
    • September 8th, 2010

    wow… lama betul tak berkarya bro… sekali menulis terus buat pakej utk tiga bulan

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

