Aku dan Kemelut

Susah betul aku nak cari idea untuk entry dalam Cabuk sejak kebelakangan..terawang-awangan aku berfikir, masih juga idea tak sampai..jenuh juga aku pastikan blog ini tidak jadi usang dan berhabuk serta tinggal menjadi bahan sampah..

Sejak kebelakangan ini aku sering berhadapan dengan kemelut..yang mana sehingga sekarang masih lagi aku merangkak mencari jalan penyelesaian..cuma aku tak mahu kemelut yang aku hadapi akan terbias kepada orang-orang lain terutama keluarga yang aku cukup sayang.

Bimbang juga tahap kesabaran dalam berdepan dengan kemelut ini semakin menipis sehingga manusia akan ku samakan seperti anjing-anjing di jalanan..

Melayari, membaca blog satu yang cukup suka..dan membaca bahan yang berisi memberi otak lancar untuk berfikir serta memberi ketenangan kepada aku..

Kemelut Politik Parti Sukarkan Pilihan Mengundi, nukilan A. Kadir Jasin, antara entry yang memberi idea aku untuk menulis di sini..

dan aku suka apa yang aku baca..nyata saja semua parti politi sedang dilambuk ombak laut, bergelora dengan nakhoda yang bertarung untuk menyelamatkan kapal..

Aku pernah cakap benda ini dan aku mahu ulang (antara benda yang aku cukup suka buat)..aku mahu tengok siapa yang tumbang dulu..

atau siapa yang tersedar dulu…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: