Aku, Badminton dan Bola Sepak Sukan Asia 2010

Marah betul bila dapat tau pasal pasukan bola sepak negara kalah 0-3 dengan China…marahnya sebab aku tak tengok game tu semalam..camno la den boleh tolopeh nengok bondo nih…aku manjang terlepas je benda-benda macam nih..haih….

Naik heran eden, handa pengadil nih..tigo kad merah dio keluar kat pemain mesia..dah macam ko hadap game pialo dunio lak..kok iyo pemain mesia hebat bona buat fault sampai kad merah nak kono keluar..apo kono kau, Ben Williams (Australia)…

Marah betul aku bila dapat tau lagi skuad berpasukan badminton negara kalah dengan pasukan Thailand di suku akhir, 2-3…bukan nak kato Siam nih tak hebat tapi dalam skuad kito, ado pemain yang berado pado ranking pertamo dunio..siap bergelar datuk laie..heran la den..

Lobih mengherankan laie, si Hafiz Hashim yang heboh dikatakan macam nyoyo, prestasi terumbang ambing, buleh pulak monang somalam..yang diharap tak monang, yang lain pulak curi tumpuan..

Harap la Tan Boong Heong yang membawa Jalur Gemilang ketika majlis pembukaan rasmi Sukan Asia 2010 ini bersama pasangannya, Koo Kien Keat buleh toruih kang rontak komonangan dalam acaro borogu nanti..

Marah den nih jang..marah sangat…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: