Aku Semakin Malas

Sejak kebelakangan ini, aku semakin malas untuk menulis..biarpun ada peluang, rasa tahap malas aku sampai dah tak tau nak dibuat perbandingan atau disamakan dengan apa-apa yang hidup di muka bumi ini..

Idea menulis itu ada, cuma kadang-kadang agak terlewat untuk dizahirkan..rasa macam sudah basi..nak meluahkan sesuatu, rasa hati tak kesampaian..bukan tiada masa terluang tapi aku pula tidak bijak untuk memanfaatkan peluang yang ada..

Bahan bacaan aku untuk dijadikan rujukan juga ku rasa semakin lama semakin membosankan..tak kira apa jua topik..semua dipenuhi dengan isi-isi yang ku rasa kabur, takda arah tuju…rasa macam seronok nak menulis membuta tuli sebab ada orang tunggu setiap masa entry terbaru blog masing-masing..lebih-lebih lagi si penulis cukup yakin diri hasil penulisan mereka menjadi orang percaya seratus peratus dan kemudian menjadi bahan bualan seantero dunia..

Aku tengah mencari rentak semula untuk menulis..aktif seperti dulu..tampil dengan entry yang aku baca dengan seronok hati, gumbira sampai tersengih hingga ke telinga…

  1. ish susah macam ni .. sikit hari je tu tinggal

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: