Aku dan Fasha Sandha

(Kredit gambar untuk Azrul Edham – photographer Utusan)

Sejak 10 Januari, aku cuba mengelak untuk nak surat khabar Kosmo!…aku tak berapa berkenan..maaf..aku cuma jujur..aku pun cuba elak nak tulis mengenai selebriti ini di sini tetapi memang tak boleh nak tahan..aaarrgghhhh….

Ini status aku di Facebook semalam..

mahu mencadangkan Fasha Sandha dijadikan calon untuk pilihan raya untuk kawasan parlimen dan kemudian dilantik pegang jawatan menteri..

Secara tak sedar, aku terbaca luahan ibu kepada Fasha, Hatijah Tehman di Kosmo! hari ini selepas kebosanan menyempurnakan waktu bekerja sampai 12 tengah malam..

Sebagai seorang ibu, saya malu dan sedih kerana ia seolah-olah menunjukkan saya tidak memberi didikan agama kepada anak saya..(merujuk kepada isu ‘itu’ yang semakin berpanjangan)

Kalau di sana (Bali), tak kisahlah tetapi jika di Malaysia memang tak bagi pakai..(merujuk kepada pandangan beliau terhadap imej Fasha sedemikian..

 

Ok..cukup sampat sini..habis..terima kasih..

    • mywanfai
    • January 13th, 2011

    tu je?… tulis la panjang sikit

  1. xtau la aku nk tulis pjg..stakat tu je…

    • sebaliktabir
    • January 17th, 2011

    Oh…baiklah… Islam kat Malaysia sahaja…di luar negara takpe hal lain..urusan lain… hehehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

