Aku dan Picnic Komoko

Apa kejadah pulak time puasa aku masukkan entry macam nih..hehehhe..jangan marah..nak pastikan tak berhabuk sangat blog ni..

Sabtu lepas, 30 Julai, rakan-rakan di tempat aku kerja masing-masing lepas gian nak mandi sungai dengan layan bakar ayam sebelum menunaikan ibadat puasa di bulan Ramadan..Hutan Lipur Sungai Tekala, Hulu Langat, tempat dituju..

Syukur..tujuan untuk mengumpulkan member-member sekerja berjaya biarpun tak ramai..aku, Junhairi (Jun) dan Hisham (Botak) sekeluarga hadir..turut sama budak-budak JR, Roni Hidayat, Afifi Hafiz, Wolfgang Grimmer (Daus), Aizim dan Luqman Ridwan (bukan adik aku)…ada potensi nak ajak untuk next event..

Penampilan istimewa bos-bos sporting Apot (Radzuan Hassan), Medan (Hamdan Othman) dan Zaid..seronok diorang datang melantak hasil BBQ aku..

Terima kasih untuk Jun sebagai organizer yang bertungkus lumus menjayakan program ini..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS: Jangan datang sini masa bulan puasa pulak..kang kantoi tak puasa…kono tangkap tak pasal-pasal lak..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

