Aku dan Aidilfitri 2013

2012

 

 

qhasaf

 

Tahun ini, sambutan Aidilfitri buat keluarga aku bertambah meriah dengan kedatangan seorang lagi cahaya mata, Daniyal Qhashaf..bertambah seronok, bertambah meriah, riuh-rendah pasti menjadi warna-warni kehidupan keluarga aku..kepada semua kaum keluarga, mohon ampun dan maaf atas segala kekhilafan, kesilapan dan kekurangan selama ini yang berlaku tanpa sedar…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RAYA STAFF

 

Bertitik tolak tahun ini ketika pilihan raya, team berskala kecil ini ditubuhkan..rakan-rakan seperjuangan yang berada atas bumi yang dipijak sama, maaf aku pohon atas segala pemikiran, perjuangan, tindakan yang tidak selari..aku akan terus menghormati kalian..Kepada yang menyokong, terima kasih.. (Kosmo! Online FB, Kosmo! Online, Kosmo! Online Twitter)

 

 

RAYA STAFF

 

Selamat menyambut kemenangan yang paling bermakna ini..lebaran mulia penuh makna..anugerah Aidilfitri yang pasti dicemburui mana-mana umat manusia yang lain…

Kepada semua pemandu di jalan raya, udara dan laut, berhati-hati di lapangan masing-masing..jangan jadikan lapangan anda sebagai pentas maut..

Mengharapkan Ramadan akan bertemu lagi pada tahun hadapan..aku rindu nak jadi baik sepanjang bulan..dan berganjak jadi baik sepanjang masa..Amin..

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment